maandag 14 november 2016

Hoe Te Dun Haar Dikker Te Maken

Er zijn geen gevens beschikbaar die wijzen op haaruitval door het gebruik van omeprazol. Daar zou ik me niet direct zorgen om maken. Vitamine B is een huis, tuin en keuken middel dat wel vaker wordt gebruikt bij haaruitval.

Vitamine B complex forte

U kunt dat rustig gaan proberen. Gebruikt u in dit geval Vitamine B complex forte of een multivitaminepreparaat waar vaak ook vitamine B in zit. Nog zo'n oude regel; gebruik een multivitamine bij een R” in de maand. ik zou het erg graag voor je willen testen. Mijn haar is echt super fijn en dun.

Ik blondeer het nu omdat er dan nog IETS van te maken valt en het dan wat stugger is. Maar als ik er geen producten in heb zitten is het erg fijn en dun en kan ik er totaal niets mee. Van haaruitval heb ik nog geen last, ben 24 en nog erg jong.

Wel heb ik last van afknappend haar als ik het niet de juiste producten gebruik, mede omdat ik het blondeer en er voor mijn werk (model) er heel veel met mijn haar gedaan wordt en dat dat het niet altijd overleefd.
dun haar dikker maken

Zelfs de eigenaar van de zeer dikke haardos zal de haaruitval regelmatig stress en problemen met het zenuwstelsel worden je begint te merken op zijn kam veel meer haar dan normaal, terwijl in het leven zijn er belangrijke gebeurtenissen, of u bent blootgesteld aan een constante stress, beginnen met een licht kalmerend middel te er geen effect is, verwijzen naar een neuroloog.

Dus besloot ik op onderzoek uit te gaan. Ik heb bij de huisarts om bloedonderzoek gevraagd. Daaruit bleek dat ik een erg laag ferritinegehalte had. Om dat weer op peil te krijgen, heb ik twee maanden ijzertabletten geslikt.

Ook slikte ik haarvitamines. En voila… Mijn haar werd inderdaad weer iets dikker. Maar wel met de nadruk op iets. Want om te zeggen dat ik mijn manen van vroeger weer terug had. Nee. En één ding hoop ik dat ik het niet geërfd heb (waarschijnlijk wel..): haar dunner wordende haar!

Ze is nu 50 en het loopt echt terug, door haar leeftijd en door veel stress van de afgelopen 10 jaar. Ze heeft al van alles geprobeerd: shampoos, hair-extensions, etc. maar het werd er soms alleen maar erger van. Ik vind het heel jammer voor haar want ze vind het leuk om met haar uiterlijk bezig te zijn en baalt echt van dat haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten